Generator HONDA - H 7500M ATS

Livrare
în siguranță

Toate coletele sunt ambalate corespunzător astfel încât să nu fie deteriorate la livrare.

14 zile
drept de retur

Produsul nu se supune nevoilor tale? Îl poți returna în 14 zile, fără să fie nevoie să ne oferi vreun motiv.

Consultanță
gratuită

Nu știi ce să alegi? Experții noștri sunt mai mult decât bucuroși să te ajute să iei decizia corectă.

Descriere

MOTOR – Honda

Model- GX 390 (monocilindru)

Tip-4 timpi , OHV , racit cu aer

Capacitate cilindrica- 389 cm cubi

Alezaj/ cursa – 88 x 64 mm

Putere maxima neta   – 13 CP /3600 rpm

Sistem de aprindere – electronic , fara ruptor mecanic

Sistem de pornire – automat

Carburant – benzina fara plumb

Capacitate rezervor – 16 l

Autonomie – 5 ore

Consum la regim maxim – 3.2 l / ora

Capacitate baie ulei – 1.1 l

Echipat cu filtre de : carburant, aer

Rezervor carburant marit – da

GENERATOR:

Sistem de stabilizare a tensiunii – condensator  ( fara perii)

Frecventa – 50 Hz

Factor de stabilitate a frecventei : + / – 1 Hz

Factor de stabilitate a frecvetei  : +/ – 10 %

Putere nominala/maxima monofazat – 6.8 KVA / 7.5 KVA

Tensiune – 230 V

Factor de stabilitate a tensiunii  : +/  – 1 %

Factor de stabilitate a tensiunii (max) : +/- 5 %

Curent nominal – 30 A

Rezistenta de izolatie  – minim 10 MOhm

Clasa de protectie – IP 23

Nivel zgomot conf. ISO8528-10 – 105 dB

Dimensiuni – 870x600x700 mm

Greutate – 90 kg

Caracteristici standard pentru generatoarele Honda:

HONDA  OHV 4 timpi – motoare in 4 timpi dotate cu supape in chiuloasa ,
aceasta tehnologie permite realizarea unor motoare mai compacte , avand un
consum cu pana la 30% mai redus fata de motoarele asemanatoare cu supape
laterale .

REZERVOR CARBURANT DE CAPACITATE MARITA – permite utilizarea neintrerupta a
generatoarelor o perioada indelungata.

EASY START – sistemul de decompresie mecanica la pornire impreuna cu
aprinderea electronica faciliteaza pornirea in orice conditii.

OIL ALERT- sistemul opreste automat motorul in cazul lipsei sau
insuficientei uleiului de ungere a motorului .